SAS: Couple Up tot Buckle Up

De effectiviteit van een QR code is vandaag de dag nog steeds een veel besproken onderwerp. Maar in Zweden denken ze hier wel anders over, want Scandiavian Airlines heeft met enige creativiteit een leuke QR code campagne bedacht: Couple Up to Buckle Up!

De campagne stelt een een consument in staat door de inzet van diverse kanalen (e-mail, facebook, banners, print ads .etc) waarbij er twee QR codes gescand kunnen worden wat recht geeft op een ‘twee voor een’ kortingscode. Als er met twee smartphones tegelijkertijd de QR code scannen en de video afspelen krijgen zij een kortingscode te zien. Grappig bedacht en zie de video hieronder voor de volledige uitleg van de campagne.

Tags: , , , , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: