Hyandai iPhone Racing Game op Times Square

Mobiele racegames in combinatie met automerken is qua marketing niets nieuws. Het Koreaanse automerk Hyundai besloot daarom om dit concept groter aan te pakken. Voor de Hyandai Veloster heeft het automerk een ‘s werelds grootste iPhone Racing Game ontwikkelt door middel van een bestuurbare game op Times Square New York. Het publiek moet een app downloaden en kan via het Hyandai wifi netwerk een connectie maken met enorm beeldscherm op Times Square. Het concept is mede een gevolg van de nieuwe Hyuandai strategie; New Thinking, New Possibilities. De interactieve campagne zal tot het einde van dit jaar te zien zijn in New York en het merk heeft mede gedeeld dat in 2012 vaker vergelijkbare campagnes op Times Square te zien zullen zijn.  Zie de video hieronder voor de impressie.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: