Heineken Limited Edition Gift Pack

Heineken heeft begin december een speciale Limited Edition Gift Pack op de markt gebracht en hierbij een unieke contest aan vast geplakt. Dit ‘limited edition’ bier, in samenwerking met het Nederlandse dBod, is een weerspiegeling van de reis die Heineken door de jaren heen heeft gemaakt. Van het begin in Amsterdam, tot aan haar huidige internationale positie.

Met het introduceren van het concept ‘Open Your World’ zal Heineken de focus leggen op al die locaties waar Heineken duidelijk aanwezig is. De consument gaat ‘een Heineken delen met de hele wereld’. De Gift Pack bevat vier Heineken premium flesjes waarmee het een tijdlijn laat zien van het design: van 1873 t/m 2012 en daarbij het flesje van de toekomst. Hoe het design in de toekomst eruit zal zien laat Heineken aan haar eigen consument over.

Hiervoor is er een speciale design contest in het leven geroepen. Door naar de Facebook pagina te gaan kun je deelnemen en zelf een design toevoegen aan de online gallery. Heineken zal hierbij twee designs kiezen van het ‘virtuele design duo’ en het winnende design zal dan in productie worden genomen voor de special gift pack in 2012. Deze is naar aanleiding van het 140 jarig bestaan van het biermerk.

De jury van de contest zal bestaan uit Mark van Iterson, hoofd van design bij Heineken, Evan Orensten, co-founder en executive editor van Cool Hunting en Mark Dytham, co-founder van creatieve netwerk PechaKucha

Wil jij kans maken? De deadline voor het inzenden is 31 januari 2012: succes!

Tags: , , , , , , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: