Schiphol app

Ik had eigenlijk al lang in het vliegtuig moeten zitten, maar mijn vlucht naar Berlijn is helaas vertraagd. Jaren lang geen enkele last van gehad en nu toch 2x op rij. In mijn verveling was ik door mijn app lijst aan het bladeren en kwam bij de Schiphol app terecht. De app heeft een mooi design en biedt handige functies. Er is ook een optie wat notifications geeft over de vlucht, had ik dat maar eerder geweten…

20111117-101610.jpg

20111117-101806.jpg

Tags: ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

