Marshall headphones

Nu ik sinds kort (eindelijk) een Spotify Premium account heb aangeschaft, hecht ik veel aandacht aan goed geluid. Helaas zijn mijn headphones vorige week kapot gegaan en ben ik dit moment op mijn iPhone dopjes aangewezen. Dit maakt toch wel een enorm verschil en ben daarom op zoek naar een nieuw paar. Echter de kwaliteit van mijn vorige headphones van het merk Klipsch is mij behoorlijk tegen gevallen. Daarom ben ik op zoek naar wat anders. Laatst zag ik in de I Am Store aan de Raadhuisstraat de headphones van Marshall in de schappen liggen en deze trokken gelijk mijn aandacht. Het retro design van de headphones vind ik erg gaaf en het draad is ook maar aan 1 kant bevestigd. Daarnaast is de prijs ook nog enigzins te overzien. Op de eigen website zijn ze ook te koop voor €99,- Enige vraag die mij rest is; wit of zwart?

20111108-233145.jpg

20111108-233427.jpg

Tags: , , , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

