Schweppes Cocktail Revolution

Scheweppes heeft een leuke activatie bedacht op het station van Melbourne in Australie om de cocktails weer extra onder de aandacht te brengen. Door een opo-up cocktail bar midden in de centrale hal van het station te plaatsen werd het publiek ‘ geteasd’  om een kijkje te nemen. De cocktailbar werd namelijk in eerste instantie niet volledig getoond, de bar was verstopt in een houten box met alleen een kijkgat. Na enkele dagen en veel bekijkes, vond Schweppes het tijd om de cocktail bar te openen. Het bedrijf heeft er veel budget in gestoken, de bar is namelijk compleet verzorgd met grote LED televisies en interactieve tafels van Microsoft. De interactieve tafel kan door middel van een Scheweppes flesje en een stuk fruit een cocktail suggestie geven. Daarnaast kregen de mensen een kleine goodie bag mee met cokctail artikelen. De cocktail bar en campagne werd daarbij nog eens groot geadverteerd op grote schermen in en buiten het station en door middel van een spectaculaire trap reclame. En natuurlijk mag een link met sccial media ook niet ontbreken, door ook een campagne op Faceboook te voeren. Conclusie: de booschap; Bring Back the Cocktail is hiermee wel duidelijk gemaakt! De campagne is bedacht door het bureau TKM9.

Tags: , , , , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: