Levi’s Go Forth

In het kader van haar nieuwe ‘Go Forth’ campagne heeft Levi’s een mooie commercial gemaakt in samenwerking met het reclamebureau Wiener+Kennedy.

Het Amerikaanse jeans merk geeft de volgende beschrijving over de campagne:

“It emphasizes the brand’s lifestyle direction and wearability of Levi’s denim jeans. The campaign focuses on bringing the Levi’s lifestyle to the younger generation and shows that flatteringly slim cut denim never goes out of style”.

Het is de eerste keer dat Levi’s een globale campagne heeft gemaakt. De Go Forth commercial werd op Facebook pagina van Levi’s onthuld.

Social media is voor Levi’s een effectief kanaal om de campagne nog meer in beeld te brengen. Met een aantal fans van 6,2 miljoen kan deze pagina dan ook zeer goed benut worden. Levi’s gebruikt Facebook om zowel ‘exposure’ als geld in te zamelen voor een goed doel: Water.org, zodra de ‘sponsored ad’ meer dan 100.000 wordt bekeken, maakt Levi’s een donatie.

Een slimme en gulle zet van het merk, zie de nieuwe commercial hieronder:

20110823-094110.jpg

Tags: , , , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: