Creatief met QR codes

QR codes: de technologie is niet voor iedereen. Je moet er van houden, de technologie kennen en in bezit zijn van een smartphone. Je ziet deze codes tegenwoordig steeds vaker, ze worden vooral gebruikt op print advertenties en in combinatie met social media. Door het explosieve gebruik dienen de bedrijven steeds meer op te vallen door creatief om te springen met een QR code, om zo onderscheid te maken van de concurrentie.

Op de website Mashable verscheen een mooi overzicht waarin wordt laten zien hoe de QR codes steeds creatiever worden. Hieronder een voorbeeld van het Amerikaanse tijdschrift ‘Time’, die verschillende covers heeft ontworpen in combinatie met de QR codes.

Tags: , ,

About Harold

Just Blogging about the things I like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: